אשכול פרספקטיבה – חלק ב – כיצד מסרטטים תיבה בפרספקטיבה
- אילו מרכיבי התיבה המקורית (קודקודים, מקצועות, פאות) גלויים לעין?
\(\space\) - דמיינו לכם הזזה אופקית של תיבה זו (ימינה/שמאלה).
מה נשאר קבוע ומה משתנה בהזזה כזו של התיבה?
\(\space\) - דמיינו לכם הזזה אנכית של תיבה זו (מעלה/מטה).
מה נשאר קבוע ומה משתנה בהזזה כזו של התיבה?
\(\space\) - האם ייתכן מצב שבהזזות שונות של התיבה המקורית מתקבלת תיבה שבה ניתן לראות (תוכלו להיעזר בתמונות שלפניכם ו/או ביישומון):
\(\space\)
• ארבע פאות של תיבה
• שלוש פאות של תיבה
• שתי פאות של תיבה
• רק פאה קדמית של תיבה
\(\space\)
בכל מצב אפשרי: תארו את סוגי ההזזות (אופקית / אנכית) ומיקום התיבה ביחס לקו האופק ונקודת המגוז.
התייחסו למצבים שונים (אם יש כאלה).
השוו את התשובות שלכם עם תשובותיהם של חברים שלכם.
(ניתן ללחוץ על כל תמונה ולהגדיל אותה)
- אילו שאלות נוספות עולות לכם לגבי התיבות המתקבלות בהזזות שונות של התיבה המקורית?
- היעזרו בסרגלי הגרירה והזיזו את התיבה אופקית ואנכית.
- לאחר שינוי סרגלי הגרירה ממצב האיתחול בו הם נמצאים, תופיע התיבה "קודקודים".
ואז ניתן יהיה להציג את הקודקודים של התיבה המקורית, והתיבה המוזזת.